Tuesday, March 10, 2009

Yeiii dapat hadiah!!!

Sabtu lepas ada program Hari Anugerah Cemerlang di sekolah aku. Best juga kerana aku berpeluang naik ke pentas untuk ambil hadiah. Tapi jeles pada adik aku dapat dua hadiah, aku satu jer. Bertambah-tambah jeles bila Datok Johari yang merasmikan Hari Anugerah Cemerlang tue bagi rm100 setiap orang yang dapat 5A tahun lepas. Tak pa aku berazam untuk dapat 5A jugak tahun ni. Nak minta mama dan tuk doakan aku semuga berjaya.

Ni gambar2 aku masa raptai dan hari anugerah cemerlang



Gambar masa raptai bersama alissa dan kawan-kawannya yang sama2 dapat hadiah.


Cantik tak??? aku baru belajar dengan mama untuk edit gambar macam ni, guna photoscape.Gambar ni semasa sedang tunggu giliran untuk ambik hadiah kat pentas



Ni masa ambik hadiah, nampak tak nama aku kat skrin putih tue? nampak sikit jer.

3 comments:

AHMADSUFI6177 said...

alia... tahniah dapat hadiah cemerlang... hehe...

tadi bukak blog mama alia.. baru je baca pasal alia.... hehe

Framestone said...

ye je ade kuar kat skrin putih tue

atie said...
This comment has been removed by the author.