Tuesday, March 3, 2009

Klinik Upsr Didik... dan intervensi 1...


sorry...aku baru dapat tulis blog aku ni..rindu pulak...hari jumaat minggu lepas aku pergi balik Bentong,Pahang...aku duduk rumah abah aku..malam hari jumaat aku pergi Temerloh..balik pukul 12.pukul 6.30 kesokan harinya aku dah nak pergi klinik upsr.rasa rindu pulak kat kawan-kawan aku yang lama,dah 3 tahun aku tak jumpa diaorang.tapi hampeh,aku balik sana tak ada orang tegur pun.sedih aku.hanya ada beberapa orang aje yang tegur ada yang senyum jugak..sungguh lain aku rasa apabila sampai kat klinik upsr tu.mula2 aku daftar,lepastu dapat satu fail yang berisikan 4 buah buku.pada esokan harinya sama jugak macam hari semalam.balik pukul 5.30..aku malas nak cite panjang..


nama penceramah dan mata pelajaran..

ismail-matematik.
puad-science
dan ramai lagi lah..

.aku balik kl hari ahad.markah intervensi aku dapat pada waktu sekarang

bm pemahaman-A
bm penulisan-A
science-B
matematik-A.
esok aku ada latihan sukantara untuk mengumpulkan markah untuk rumah masing2.aku nak buat betul2 untuk esok..AMIN...

1 comment:

AHMADSUFI6177 said...

salam alia.... dah lama xdengar berita... camna nak bukak blog alia... hehe....