Sunday, March 15, 2009

Salam Maulidur Rasul..







hari jumaat ari tu sekolah aku ada sambutan maulidur rasul.pagi itu hujan dari pukul 6.50 pagi sampai kita orang tak boleh berarak.aku pakai baju warna hijau berbunga-bunga.he.he..kawan aku gelak nampak muka aku lain.masa bermula majlis tu aku dan rakan2 kena ambik hamper makanan kepada kelas yang cantik sepanduk.kelas aku dapat saguhati aje.masa penceramah tu cakap aku tak dapat dengar kerana hujan terlampau lebat.masa rehat kita orang makan nasi minyak..bukan nasi ada minyak tau!!!!!.aku makan kat satu amanah.mama aku kata ada budak hilang dompet.siapa suruh letak dompet dalam beg.padan muka...ari ni aku ada kelas tambahan dari pukul 8 sampai 12.30.penat...ari ni mathematics..

cikgu zawiyah:mathematics-isnin..
teacher santha;bh.inggeris-selasa..
cikgu misnah:bm-rabu.
teacher wan zubaidah:sains-sabtu..

ha????sabtu pun ada.aduh penat...minggu depan periksa.

2 comments:

Anonymous said...

ambik gambar dari blog cikgu yer...

Anonymous said...

ish.. xbek kata padan muka kat org tau... nnt kalo jadi kat kita camna??

hhmm... peksa apa hari sabtu???