Tuesday, January 13, 2009

Playground..





/>



/>






Hari ahad baru2 ni.aku pergi taman tasik perdana dalam kul 4 atau 5.masa mula2 tak tau tasik kat mana?akhirnya nampak trem bawak orang2.kita orang ikut lah trem tu.sampai2 adik izzmi nampak playground.nama taman tu dinasour land.memang best lah main kat situ sampai izzmi tak nak balik.aku dengan alissa naik gelonssor yang tinggi,aku nak ajak izzmi.tapi mama tak bagi.aku,alissa dan izzmi main lompat2 dan macam-macam lah.aku sempat jugak tangkap gambar
dekat dinosour.

hari ini 13.01.2009,aku memang best lah.semalam aku gi tangkap gambar sebab cikgu santha nak.semalam jugak aku mula2
pakai baju briged bestari…hari ini memang banyak kerja sekolah.tambah2 pening kepala aku sebab esok cikgu saraswaty suruh pakai baju ko-kurikulum.esok mana ada ko-kurikulum

1 comment:

Awan said...

Salam blogger juga..
Awan mo comment di Shoutmix kq susah banget yach...??
slam kenal yach dari Awan..
nice blog..!!!
i'm glad 2be here..
tukeran link yuk..
sekalian jangan lupa Follow blog Awan yach...
nice 2 know u..