Thursday, January 8, 2009

Briged Bestari




hari ini hari ke 5 aku bersekolah.banyak jugak kerja yang nak kena buat untuk tahun 6.tambah-tambah nak UPSR tahun ni.Guru kelas aku Puan santha, baik jer dia ni.Cikgu BM dan Sains pun baik. Cuma matematik Pn. Zawiyah garang tiap-tiap hari tanya sifir, tak dapat kena berdiri atas kerusi. Nasin baik aku boleh jawab. Mama kata elok cikgu garang yang ajar supaya aku cepat pandai.aku rasa gembira sangat dapat cikgu dan kawan yang baik.hari isnin ni aku dah kena pakai baju briged bestari.ini adalah sikit2 gambar baju aku.sorry lah gambar ada yang tak elok.

1 comment:

nurulhuda abu bakar said...

hi, alia... dah start school ek?

all the best dear :)