Saturday, December 31, 2011

2011 ends ! 2012 treat me nicely !


Assalamualaikum semua ! Apa Khabar ? Sebenarnya dah lama saya tak update blog ni kan ? tapi korang still tak lupakan blog saya ni ya ! ~mekaseh ya ! :D . hehe . hari ni saya akan menceritakan tentang saya 2012 nanti yaw..hehe (over pulak)

Sebenarnya saya akan menghadapi exam .. ------------------->>>>>





Masing-2 pun ada impian dan cita-cita masing , right ? Same goes to me actually .Banyak perubahan yang perlu dilakukan dalam tahun 2012 ni , Banyak sangat ! Tapi semua kita tak perlu bagi tau kan kan ? So just let me to keep it myself ya . Awak semua tak akan faham , no never ! cita-cita dan harapan saya terlalu tinggi ! yeah ! TOO HIGH ! But it's ok , i think i can do it .Yeah ! do pray for me k .-PMR 2012..

I think sampai di sini saja saya bercoret ! harap anda menyukainya ! semoga kita berjumpa lagi ! ASSALAMUALAIKUM ! :D ,3 u all

No comments: