Sunday, October 18, 2009

Sekolah Menengah ?? Oh No !!!

aku sebenarnya tak ada cite nak cite.ni sebab cikgu zawiyah suruh aku tulis blog ni..nak sekolah menengah dah aku.tak best rasanya nak menjejakan kaki ke secondary school ni.boring..aku nak sekolah rendah forever and ever.aku nak kawan dengan alisa dan atiqah..

masa aku nak daftar ke sekolah menengah maluri,aku dengan atiqah gementar takutlah.kita orang cakap betul ke sekolah kita ni pada tahun depan.aku nampak ramai kawan aku sama sekolah dengan aku..ASYIK !!!!!!!!! MASA nAK balik hari tu ada beberapa budak nakal sepak pasu.(tak tahu betu ke tak..agak aja)kena marah dengan seorang guru yang bernama aziz.mungkin cikgu tu cikgu disiplin kot.nampak cikgu tu macam garang .he.he..budak tu kena betulkan pasu dan belah..aku masuk keta.Tiba-tiba aku ternampak seorang lelaki yang macam aku pernah nampak.baru aku teringat dia adalah kawan tuisyen aku.Fariz namanya.ok lah aku dah ngantuk.penatlah dok melayan lagu kau & aku dan facebook.best gak..bye