Tuesday, April 28, 2009

I'm back


Lama aku tak update blog. Sibuk dengan kerja sekolah dan kerja tuisyen. Cepatlah masa berlalu selesai UPSR boleh aku relek sikit.Lagipun tak ada cerita yang menarik n3 kali ni pun sekadar nak curi masa sikit.

Esok hari jadi alissa, mama belikan dia jam tangan, jeles aku, tak palah, nanti hari jadi aku nak minta jam tangan juga. Tapi lambat lagi bulan september, bulan puasa pulak dah tue jatuh pada hari aku sedang berjuang di dalam dewan peperiksaan (UPSR) . Tapi tadi agaknya mama kesian, mama suruh aku pilih novel untuk di beli. Lama dah tak beli novel, dulu tiap2 bulan mama belikan, aku nak mintak, tapi kesian kat mama, takut mama tak cukup duit, tapi tadi pucuk dicita ulam mendatang (baru belajar tentang peribahasa ni) tercapai juga hasrat aku. Mama juga belikan kasut, walaupun murah kira oklah ..terima kasih mama.


No comments: