Tuesday, February 17, 2009

Mentor Mentee dan bijak IQ...


Hari jumaat dan sabtu lepas aku ada kem mentor mentee.pendaftaran kena daftar apabila dah sampai.aku lambat 2 minit ari jumaat.sampai sek lepas daftar aku ada satu slot yang best lah,aku kumpulan 14 bersama

aku
aminah
siti hajat annisa
amir (ketua)
arif (penolong)
alif


lepastu makan,sambung balik slot...lepastu ada slot bersama cikgu Yusniza.sembahyang,ada Telematch pulak.aku lari sekuat aku lah.akhirnya kumpulan aku yang 14 tu mendapat juara.he.he...dahlah kena jalan itik..lepastu bersurai...

sabtu...
sampai susun kerusi dan makan.selesai makan ada ceramah.ok lah penceramah tu.Dipendekkan cerita.kena buat chicken dance..dipendekkan cite lagi masa treasure hunt,kumpulan aku kelam kabut buat apa benda yang kakak penceramah tu bagi.masa nak ambik tandatangan kakak tu kena buat chicken dance kat atas pentas.habis buat aje semua...kumpulan aku menghantar yang ke 2.masa penyampaia hadia kumpulan aku mendapat tempat ke 3....yeyyyy kumpulan aku mendapat dua hadiah....

No comments: