Monday, February 9, 2009

Jumpa kawan2 lama......



Semalam..., kita jadi kawan....
Kerana kisah silam!
Hari ini kita masih berkawan...
Kerana janji semalam..,

Esok...
Kita akan terus berkawan...,
kerana hari-hari kemudian kita akan terus berkawan
kerana..esok kita ada azam dan impian...


semalam pergi bentong kejap,mama ada hal kat sana.bertolak dalam pukul 9 lebih lah.sampai-sampai bentong,terus pergi kat sekolah tu.memang nampak cantik lah.parking2 aku nampak Nabila.keluar kereta aku ikut mama ke bilik guru.ramai orang tengok-tengok.pelik sangat ke aku ni.sampai depan pejabat aku jumpa rajesri,nabila,tengku,fatiah,suhaily,vishnu,sarah dan ramai lagi lah.mereka semua tu kawan aku masa darjah 3 tiara dulu.aku dah hampir 3 tahun tak jumpa dia orang.rindu sangat kat dia orang.ramai mintak no telephon aku.lepas aku salam ngan dia orang,aku terus salam ngan cikgu-cikgu yang mengajar aku.lepastu terus pergi kedai buku,salam2 ngan cikgu ramidah.lepas salam aku nampak anis panggil aku,dia nak mintak no tel aku rupanya.lepastu gi kantin pulak.aku jumpa ayah(pengasuh aku dulu).ayah suruh datang umah mak esah tengok baby.tapi tak sempat sebab aku ada tuisyen pukul 2.izzmi nak air.mama ambik satu air teh bunga.lepatu izzmi nangis nak lagi mak cik kantin tu bagi 4 sekali gus.lepas minum,sebelum ke kantin aku jumpa afiq dan adib.alissa tu teringin nak jumpa kawan dia.sampai naik tingkat atas sekali.tapi tak jumpa.alissa nampak ayie aje.sampai kl dalam kul 2.sampai terus pergi tuisyen.dalam kul 4.30 petang aku balik tuisyen.aku hantar mesej kat kawan aku.malam kul 9 aku hantar sms kat anis.lama jugak lah.hari ini memang paling bahagia dan termanis bagi aku...aku harap akan jumpa korang kat klinik Upsr yang akan berlansung lagi dua minggu.kalau korang ada lah.....

No comments: