Thursday, January 22, 2009

Kerja banyak.

Semenjak aku tahun 6 ni banyak kerja kena sekolah kena buat.tak lama lagi nak raya cina.makin bertambah lah kerja aku.mulai minggu ini aku dah ada kelas tambahan.briged bestari pulak aku kena bertugas kat bilik media,bilik akses dan makmal komputer.hari isnin kumpulan aku kena bertugas kat makmal,hari khamis kat bilik akses,hari jumaat kat bilik media.memang senang kerja kat bilik media kena kemas,dah siap buat kerja boleh tengok tv.kat bilik akses aku kena mengajar budak guna komputer.dia orang suruh aku buat laporan.aku tak tahu nak buat laporan atau tak.kumpulan2 yang lain kata kalau bertugas kat makmal komputer kena kemas barang yang berselerak.minggu ni sekolah aku tak cuti.kena sekolah dah rabu minggu depan.kerja math,bm dan science banyak.macam mana aku nak siapkan.lepas balik sek tadi,mama ajak pergi mehraj.mama nak cari buku catatan harian,tapi tak ada.dah lah besar kedai tu.aku beli novel aje.sebab hobi aku membaca novel.kalau ada masa aku cerita pasal emua novel yang aku ada.

No comments: