Wednesday, December 31, 2008

Peralatan Sekolah

Tadi aku pergi tesco nak beli peralatan sekolah untuk sesi baru persekolahan 2009 dan aku nak mengucapkan Selamat Tahun Baru.aku nak mintak maaf kalau aku ada salah bahasa atau aku selalu tulis short form.mulai 2009 ni aku tak nak tulis short form lagi.sambung kat tesco pulak,aku beli peralatan seperti beg,kasut,stokin,tudung,alat tulis dan macam- macam lah.aku bangun pukul 7.15 tadi lepastu mandi dan bersiap-siap. Hari ni abah aku dari Bentong nak datang ambik aku dan alissa untuk beli peralatan sekolah, mama dah beli baju 3 pasang dan buku2 tulis. Abah sms bagitahu dah sampai kat Tol Gombak. Aku ajak mama untuk hantar ke tesco sebab dah janji dengan abah tunggu kat Tesco.

Dalam pukul 8.45 pagi mama hantar pergi tesco, abah dah tunggu kat sana, auntie pun ada juga, pagi pagi lagi dah ramai orang kat tesco, hairan aku, ramai budak2 pulak tu, rupa2nya dia orang anak yatim,dapat sponsor dari Puteri Umno kampung pandan untuk beli peralatan sekolah.


masa mula2 sampai tesco aku tengok sikit aje orang,dalam pukul 9 ke atas dah ramai orang aku ingat tesco bukak pukul 10 tapi lagi awal.aku balik pukul 11 lebih.harga barang-barang aku semuanya 305.00.

No comments: